luni, 23 august 2010

Pui imbracat

Asa arata !

Am facut ciorba de pui cu "zdrente"...si felul al doilea au fost pulpele imbracate si alaturate cartofilor prajiti si salatei de ardei copti.
Sa mai scriu reteta ...cred ca deja o stie fiecare...
Sa mai fie ...si de la mine
Am folosit pentru felul doi pulpele si "pulpita" de la aripi.
Le-am lasat cateva clocote in oala unde fierbea ciorba....apoi le-am scos cu o spumiera...si dupa ce sau zvantat putin le-am dat prin maiaua pregatita din
2 oua ,
2 linguri faina,
sare,
piper ,
boia,
lapte
.
Lapte adaugam atat cat sa obtinem o compozitie ca de clatite.
Cand aveti...adaugati si marar verde tocat in acest aluat.Eu nu am avut acum.
Trecem bucatile de carne prin aluat si le prajim in ulei incins.
Rezultatul il vedeti!



Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu