sâmbătă, 14 august 2010

Prajitura COCA-COLA



Blat:

4 oua
10 linguri zahar
12 linguri cola
200 gr faina
2 linguri cacao

Crema:

300 ml lapte
5 linguri faina
5 linguri zahar
1 pachet unt sau marga
arome facultativ

Glazura:

400 ml coca cola sau pepsi
1 plic budinca de cacao
5 linguri zahar
2 fiole rom


Ouale (eu nu le mai separ...de mult) se bat bine,bine pana devin o spuma tare,si isi maresc volumul considerabil.Apoi adaug faina si cacaoa amestecand usor.
Se toarna in tava pentru copt,tava ce a fost tapetata cu unt si faina(sau cu hartie de copt)in prealabil.

Pentru crema se amesteca faina ,zaharul si laptele ,apoi se fierbe pe flacara pana devine de consistenta tare...oprim focul si adaugam untul si vanilia ...omogenizam cu mixerul
Crema astfel obtinuta o vom intinde peste blatul de cacao.

Glazura sau crema 2 o vom prepara prin amestecarea intr-un vas a celor 400 ml coca cola cu plicul de budinca si cu zaharul.Se fierbe amestecul pe foc pana se ingroasa,se stinge focul si se adauga fiolele de rom.Fierbinte fiind se intinde deasupra prajiturii..

Pofta buna!

6 comentarii:

  1. Si eu am o reteta de pajitura Pepsi, dar se foloseste doar in blat, nu si in glazura...tb sa o caut sa o prepar din nou. Merci ca mi-ai amintit de ea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Liana ma bucur sa aud ca este ...aceeasi reteta.
    Eu am facut-o si cu pepsi si cu fanta...dar am ramas la coca.
    Are si aspect si aroma diferite de celelalte incercari.
    Astept sa ma anunti de rezultat!

    RăspundețiȘtergere
  3. buna.arata super bine prajitura .as dori sa intreb ptr 4 oua ce dimensiuni are tava de copt?multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. da blatul fara praf de copt fara nimic?:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim...pot sa iti multumesc pentru intrebare.
    Tava pentru copt folosita la aceasta prajitura este de 20 cm/40 cm.
    Aaaa, nu folosesc praf de copt la aceasta prajitura,afaneaza aluatul acidul din coca-cola.

    RăspundețiȘtergere