luni, 28 martie 2011

Chec rapid cu mac si scortisoara



Azi am improvizat in mare graba ceva dulce.
A iesit acest chec foarte ieftin,pufos si bun.
Parerea mea si a altora.:))

4 oua
4 linguri zahar
4 linguri faina
5 linguri ulei
2 linguri seminte mac
1 lingurita scortisoara


Ouale si zaharul le-am batut foooarte bine cu mixerul,pana si-au marit volumul.
Am adaugat uleiul si am continuat mixarea, apoi am adaugat macul,faina, scortisoara si am amestecat usor pana la omogenizare.
Am rasturnat compozitia in tava tapetata cu hartie...si am dat la cuptor.
Eu am tinut in cuptor 20 minute.
Pofta buna!

2 comentarii:

  1. foarte faina combinatia,,,,,yamiiiii!!!!o seara frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mirela...
    Daca iti place,serveste cu incredere!
    O seara cat mai placuta iti doresc si eu !

    RăspundețiȘtergere