marți, 7 septembrie 2010

Zacusca...fara ceapa


Sedinta foto am facut-o pe un borcan pentru ca restul erau deja sus pe raft.
6 kg vinete
6 kg gogosari
4 linguri sare
300 g zahar
200-250 ml otet (dupa gust)
200 ml ulei

Se coc in cuptor vinetele si gogosarii.
Vinetele se curata si se lasa la scurs.
Gogosarii se curata de coaja si in zeama obtinuta de la ei, strecurata de seminte, se adauga zaharul, sarea, otetul si uleiul.
In aceasta solutie se vor adauga gogosarii taiati fideluta si vinetele tocate.
Gogosarii taiati fideluta schimba un pic "decorul" ,dar nu denatureaza gustul.
Eu am inceput sa toc si gogosarii...nu prea mai am rabdare.
Se amesteca, se aseaza in borcane cu capac si se dau la cuptor 30 min pentru sterilizare.
Este preferata fiicei mele...

Pofta buna !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu