joi, 9 septembrie 2010

Foamea e cel mai bun bucatar

Cred ca fiecare are si momente in care nu prea agreaza ideea de bucatarie.
Asa am fost eu cand am CREAT acest ceva de mancat, cu ingredientele gasite prin frigider si prin camari.
Nu are nume pentru ca nu prea stiu cum sa ii zic...dar stiu ca a fost bun.



Am calit in tigaie in putin ulei urmatoarele:
o ceapa tocata marunt
un ardei capia tocat cubulete
3 carnati GEPETO taiati rondele
o rosie decojita si taiata cubulete
In vasul de Jena uns cu unt am rasturnat continutul tigaii si am mai adaugat apoi
3 oua batute cu sare si piper ca pentru omleta
4 linguri smantana
2 linguri malai

Se amesteca usor toate si se potriveste gustul dupa preferinta cu sare si piper.
Peste toata compozitia se aseaza cascavalul taiat cubulete sau dat pe razatoarea mare...
Se da la cuptor cam 15 minute...eu am tinut 2o dar parca a fost cam mult.
Decide fiecare dupa cum ii merge cuptorul.



Pofta buna !

Un comentariu: