miercuri, 31 martie 2010

La gospodina...EVELINA

Dupa cum deja s-a vazut am hotarat sa imi separ< bucataria> de restul...
Asa a aparut La gospodina ...EVELINA...
Imi propun sa adaug retete simple,si cat mai rapide.
Persoanele care isi fac un punct de onoare in a se hrani mult,cu mancaruri complicate,care cer multa munca...sunt cei mai mari dusmani ai organismului lor.
Cineva spunea "Omul isi sapa groapa cu dintii"
si trebuie sa recunosc...eu ii dau dreptate.Da...eu stiu sigur ca are dreptate.
Bolile apar si totdeauna sunt o consecinta a meselor bogate,repetate,cu digestie greoaie....sau apar ca urmare a unei subalimentatii care slabeste organismul pana la completa distrugere.
Deci o alimentatie cat mai simpla si rationala si unita cu o igiena perfecta ajuta organismul sa elimine depunerile si toxinele care il otravesc lent.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu