marți, 29 martie 2011

Ciorba de loboda rosie,verde...


Primavara incepe sa ne rasfete cu ierburile ei care ne ajuta sa dobandim noi resurse.
Imi plac ciorbele cu verdeata mai ales servite reci si acrite cu lamaie.
1 ceapa
1 morcov
1 pastarnac mic
1 telina mica
1 sfecla rosie mica
3 fire ceapa verde
2 fire usturoi verde
6 linguri ulei
1 cescuta de orez
4 legatura de loboda verde
1 legatura de leustean
1 legatura de marar
2 lamai
6 oua
smantana facultativ


Ceapa ,morcovul,pastarnacul,telina,sfecla se dau pe razatoarea de mar.
Ceapa verde,usturoiul verde se vor taia marunt.
Toate acestea se aburesc in ulei ,amestecand mereu,adaugam orezul si 4 litri apa fierbinte lasam sa fiarba.
Cand s-a inflorit orezul adaugam loboda,leusteanul si mararul taiate marunt.
Dupa cateva clocote adaugam in ciorba zeama de lamaie si ouale intregi(cate unul de portie),punem capacul si oprim focul.
Optional,se poate adauga smantana sau iaurt,fiecare dupa cum doreste.
Pofta buna!

2 comentarii:

  1. Imi plac ciorbele si supele, incerc sa gust cel putin odata la 2 zile .. iar asa ceva chiar nu am mai incercat, o trec pe lista :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Merita sa incerci...este "un polonic de sanatate primavaratica".
    Am fost si eu la tine in vizita si am descoperit noutati,pentru mine...stii eu nu am fost si nu sunt fumatoare.
    tigare electrica ce contine doar nicotina, compoentul ala care ne face dependenti de tigari si nici un alt component din cele 4000 pe care le contine o tigare normala.
    Mai auzisem,dar vag despre aceasta metoda de fumat...apreciata pentru ca nu scoate fum si nu deranjeaza pe nimeni
    :)

    RăspundețiȘtergere