miercuri, 9 martie 2011

Cei 40 de mucenici...


Mdaa,respect traditia inaintasilor...un fel comestibil,cred ca este un "dulce" parca este un compot de taietei...dar,destul de apreciat de multa lume.
Sincer nu imi place,dar prea putin conteaza asta si drept urmare ii voi pregati si eu ca majoritatea.Dupa cum se vede sar peste etapa cu framantarea aluatului si modelarea opturilor.Se gasesc in comertul nostru cu de toate pentru toti pungute cu optulete gata facute....eu doar ii voi fierbe in apa cu un praf de sare si le voi imbogati gustul mai spre finalul fierberii cu zahar si vanilie iar la servire in farfurii... fiecare, dupa cum ii place adauga scortisoara,coaja de lamaie...si nuca macinata cat de multa. :)

În credinţa populară în ziua mucenicilor se încheie zilele babelor, zilele capricioase ale îngemănării iernii cu primăvara, lăsând loc zilelor moşilor, zile calde........cititi mai dezvoltat... fiecare peste tot pe net
Azi am cautat sa vad cum ii chema pe cei 40 de mucenici si am gasit dupa cum vezi.
Numele lor sunt: Chirion, Candid, Domnos, Isihie, Heracliu, Smaragd, Evnichie, Valent, Vivian, Claudiu, Prisc, Teodul, Eutihie, Ioan, Xantie, Ilian, Sisinie, Aghiu, Aetius, Flavie, Acachie, Ecdit, Lisimah, Alexandru, Ilie, Gorgonie, Teofil, Domiţian, Gaiu, Leontie, Atanasie, Chiril, Sacherdon, Nicolae, Valeriu, Filoctimon, Severian, Hudion, Meliton şi Aglaie.

6 comentarii:

  1. nu am mancat niciodata fierti,mi se pare ciudati,,,asa cu zeama,,,,dar sunt sigura ca au gust bun.te pup si-ti doresc o zi frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Gustul e acceptabil...pentru mine ,dar pentru altii este foarte bun si dispar in mare graba.:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga mea Evelina,pentru faptul ca esti cea de-a 100-a persoana insrisa in lista mea de prieteni vreau sa-ti daruiesc un buchet de flori,care ti-l ofer cu mare drag petru interesul acordat bucatariei mele si bucatelor din ea.Te pup cu mare drag si sper sa al primesti cu acelasi drag cu care ti-l ofer!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Mirela! Primesc buchetul cu mult drag si eu iti trimit "un buchet "de ganduri bune din partea mea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari pentru blogul tau. E super tare.
    Te asteapta un premiu la mine pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  6. For those of you who are purchasing Taps,we realize that this is one of the most important purchasing decisions you will make. You have made the best choice in choosing one of our Bathroom Sink Taps,Kitchen Taps or Shower Taps etc, as they are constructed of the highest grade materials to ensure that your new Taps lasts forever. You can be confident in your purchase as each item comes with a no hassle 30 day return privilege.

    RăspundețiȘtergere