vineri, 6 august 2010

Parjoale


Toata lumea face parjoale .Se foloseste ce carne ai ,de vita,de porc,de pasare chiar si de miel.E perfect si rezultatul nu poate fi decat de exceptie
Eu asa le fac...

0,500 kg carne tocata de porc si vita
2 oua
2 cepe
1 capatana usturoi
1 lingura gris
2 cartofi potriviti de mari
1 felie paine umezita in lapte
marar verde
patrunjel
sare
piper
pesmet


In carnea tocata se adauga cartofii dati pe razatoare ,sau prin masina de tocat, sau la robotel.apoi adaugam celelalte ingrediente amestecand bine compozitia.
O lasam sa se odihneasca aprox o ora.
De mult...bunica mea le tavalea prin pesmet, dar eu am schimbat regula si adaug si pesmetul in compozitie.
Cu mainile umede de la apa iau compozitie si o modelez ,asa mai ovala ...Ei,dar fiecare le face cum ii plac si are timp si ...
Se prajesc in ulei fierbinte si se rumenesc frumos.
Toata arta este ca parjoala sa fie bine rumenita pe dinafara si mustaoasa pe dinauntru.
O parjoala ...vorba lui Pastorel..." nu trebuie sa intreaca in lungime o carte de joc, trei degete normale in latime si sa fie de grosimea unui index de “boxer”, categoria cocos." :)
Asta am gasit-o pe net,poate ca cineva doreste sa respecte 'REGULA'


Pofta buna !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu