miercuri, 11 august 2010

Costita de porc pe varza...in vas ceramic

Ieri am fost cu legumele,zarzavaturile...azi aleg o costita proaspata de porc invelita intr-o mantie de varza dulce tocata si apoi pentru culoare un strat de rosii decojite.
Potrivite la gust toate doar cu sare. Si ...marar la final.
Deci asez in vasul ceramic feliile de carne (1 kg ) ,peste ele varza (2 kg)frecata putin cu sare.Peste se aseaza rosiile (1 kg)
decojite si zdrobite cu furculita sau date pe razatoarea mare.
Facultativ ...chestie de gusturi...adaug cimbru si dafin.Pun capacul si dau in cuptor pentru o ora foc tare.
Dupa acest timp i se da jos capaculse amesteca usor pentru a scoate carnea mai la vedere si se continua pana se rumeneste totul ca in poza.
Sa nu credeti ca am uitat uleiul....sau alta grasime.Nu ...nu am uitat.Dupa cum am mai spus si alta data eu nu prea folosesc la gatit.
Are carnea destula grasime.
In vasele ceramice sau in cele de Jena ,sau in cele de teflon nici nu trebuie ulei etc...




Pofta buna!

Un comentariu: