marți, 25 mai 2010

Crap prajit




Stiu ca toti prajesc si... mananca peste,dar m-am gandit sa fac acest post pentru ca ...e inca primavara si sunt crapi in cautare de hrana la suprafata apei...deci,se cam agata repede de ...momeala. :)


2 kg crap,(un crap)
200 g untdelemn,
2 linguri sare,(dupa preferinta)
o cana de malai(faina de porumb)
zeama de la o lamaie mare



Crapul se curata de solzi si intestine, se spala si se taie in felii nu prea mari.
Se da sare, apoi feliile se lasa pe o strecuratoare sa se mai zvante un pic.
Fiecare bucata de peste se da prin malai,presand bine pe toate partile si se prajeste la foc potrivit in ulei incins.
Dupa ce s-au prajit se pot servi cu lamaie sau usturoi ,dupa cum prefera fiecare.
Culoarea peştelui prăjit trebuie să fie galben-aurie.
Bucăţile de peşte nu se dau prin malai toate odată, ci pe măsură ce se prăjesc.

Pofta buna !

2 comentarii:

  1. Ce pofta mi-ai facut,noi inca nu am prins anul asta,dar nu ne dam batuti,al tau era destul de mare,si eu vreau,ti-am furat o bucata,,,,o zi buna sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum e momentul...fir intins va doresc!
    "Al meu" e de la pescarie...:))
    O seara frumoasa iti doresc si eu

    RăspundețiȘtergere