joi, 8 aprilie 2010

Masuri gospodaresti...



Intamplator am dat peste poza alaturata si am aflat ca exista linguri cu masurare digitala...cu...cantar digital.
Super ! Nu vi se pare?
Dar m-am gandit ca e bine de spus si pentru alta lume....eu am lucrat si lucrez dupa "lingura bunicii" si a mers perfect atata vreme.
Sa nu crezi ca sunt refractara la nou...departe de mine acest gand.
Pentru mine e mai comod si mai ieftin...
Masurile alimentare ...de la bunica eu le utilizez si in ziua de azi.
Exemplific :
Faina
1 lingura rasa = 16 g
1 lingurita rasa = 4 g

Gris
1 lingura rasa = 20 g
1 lingurita rasa = 5 g


Malai(faina de porumb)
1 lingura rasa = 20 g
1 lingurita rasa = 5 g

Zahar
1 lingura rasa = 25 g
1 lingurita rasa = 6 g

Orez
1 lingura rasa = 25 g
1 lingurita rasa = 6 g

Vin(otet)
1 lingura rasa = 20 g

Ulei
1 lingura rasa = 20 g

Sare
1 lingura rasa = 25 g

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu